Raciborski Targ Staroci wprowadza zmiany w organizacji, które wejdą w życie od 18 października 2025 roku. Celem modyfikacji jest poprawa komfortu zarówno dla wystawców, jak i odwiedzających. Nowe przepisy mają na celu ułatwienie funkcjonowania na targu oraz zwiększenie przejrzystości w zakresie rozstawienia stoisk. Zmiany obejmują wprowadzenie specjalnie wyznaczonych stref dla wystawców oraz określenie opłat związanych z wynajmem powierzchni.
W ramach nowych zasad na mapie targu zostały wskazane konkretne strefy, w których wystawcy będą mogli rozstawiać swoje stoiska. Każdy metr kwadratowy zajmowanej przestrzeni podlegać będzie opłacie wynoszącej 2 zł netto. Dzięki temu, organizatorzy mają nadzieję na sprawiedliwy i zrównoważony dostęp do limitowanej przestrzeni dla wszystkich sprzedających.
Z krytyką i chęcią doskonalenia dotychczasowych zasad, władze miejskie wierzą, że wprowadzone zmiany przyczynią się do lepszej organizacji oraz większej satysfakcji zarówno kupujących, jak i sprzedających. W przyszłości planowane są dalsze usprawnienia mające na celu rozwój Raciborskiego Targu Staroci, który od lat cieszy się dużym zainteresowaniem mieszkańców oraz turystów.
Źródło: Urząd Miasta Racibórz
Oceń: Nowe zasady organizacji Raciborskiego Targu Staroci
Zobacz Także